Mít dobře zvolenou šablonu a vzhled eshopu společně s dobrým produktem je základ na kterém se dá stavět. Pro marketingové účely nabízí PrestaShop celou řadu propagačních nástrojů, které zajistí růst vašeho eshopu. V marketingu se tak můžete odlišit od ostatních eshopů se stejnou nebo podobnou kategorií produktů
Odebírání novinek
Zákazník vyplní svojí emailovou adresu pro odebírání novinek z vašeho eshopu. V tuto chvíli začínáte s emailmarketingem, pomocí kterého můžete zasílat informace ohledně promo akcí na eshopu, zajímavé blogové články nebo slevové kupóny.
Věrnostní program
Nastavíte věrnostní program za uskutečněný nákup. Každý zákazník získá body, které využije při dalším nákupu jako slevu z celkové částky nákupu. Stačí jen nastavit hodnotu jednoho bodu a minimální částku, při které půjde slevy využít.
Naposledy prohlížené zboží
Zákazníkům zobrazíte jejich naposledy navštívené produkty a ti se díky tomu mohou vracet k produktům, které je zajímaly.
Email marketing PrestaShop
Sbírejte emailové adresy od zákazníků, kteří se registrovali na vašem eshopu nebo vám email poskytly při vyplňování údajů v košíku. U spotřebního zboží se můžete zákazníkovi připomenout s objednáním dalšího zboží nebo doporučit novinky, které máte skladem.